De P van Packaging centraal op 5 e editie van exclusief marketingevent Packaging Innovations

Topsprekers en enthousiaste exposanten met innovatieve technieken, materialen en designs van verpakkingen en productpresentatie vormen het hart van dit unieke B-to-B event. De exclusieve catering en inspirerende omgeving maken het verhaal compleet. Deze succesformule zal doorgetrokken worden op 23 en 24 november 2016 op de 5e editie in Amsterdam. Deze editie zijn er twee keer zoveel sprekers te vinden op het exclusieve marketing & design event. Het doel van Packaging Innovations is om de professional rijker aan kennis, met een groter netwerk en vol inspiratie huiswaarts te laten keren.

Een exclusieve verpakking nu met meer inhoud

Het event kent in 2016 enkele hoofdthema’s voor het Masterclasses programma. Hierdoor wordt extra verdieping gegeven over de belangrijkste en meest actuele onderwerpen die spelen rond verpakkingsinnovaties. De thema’s voor deze editie: trends in design, effectief design, intelligente verpakkingen, biobased materialen, shopper marketing, trends in retail en e-commerce verpakkingen.

Kostenloos toegang voor brand owners, marketeers, verpakkingsmanagers en -designers

Tickets voor Packaging Innovations kosten € 150 per dag. De beoogde doelgroep en genodigden besparen deze investering en komen in aanmerking voor gratis toegang. Packaging Innovations bedient in een exclusieve setting geselecteerde brand owners, marketeers, designers, verpakkingsspecialisten en management uit de food- en non-food, retail en online. Deze exclusiviteit maakt dat Packaging Innovations zich kwalitatief onderscheidt van alle andere verpakkings- en marketingevents.

Auteur: Seaport Magazine

Deel dit bericht op